Alweer 5 weken in Athene! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kimberley Hoof - WaarBenJij.nu Alweer 5 weken in Athene! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kimberley Hoof - WaarBenJij.nu

Alweer 5 weken in Athene!

Door: Kimberley van Hoof

Blijf op de hoogte en volg Kimberley

04 Juni 2019 | Griekenland, Athene

Geia sou (hallo) lieve iedereen,

Weer welkom terug bij alweer mijn derde blog! Ondertussen zijn er al 5 weken voorbij en zitten we al op de helft van mijn stageperiode, dat gaat snel!

Ondertussen heb ik al weer veel leuke dingen gedaan en gezien. Zo zijn we naar de Lycabettus Hill geweest, vanuit deze berg heb je een prachtig uitzicht over heel Athene en omgeving en kun je zelfs de zee zien! We zijn hier heengegaan en hebben hier de zonsondergang gezien, dit was zo mooi! Ook zijn we naar het strand geweest en heb ik daar lekker in de zee gezwommen, heerlijk! Zoals sommige van jullie misschien al gezien hebben zijn we natuurlijk ook lekker uiteten geweest hier en hebben we al verschillende lekkernijen op! Echt genieten dus!

Daarnaast moet er natuurlijk ook stage gelopen worden, al voelt dit niet echt als werken maar meer als een leuke activiteit. Tijdens de tours maak ik een leuk praatje met de gasten en op kantoor heb ik het heel gezellig met alle collega's waarvan de meeste ook uit Nederland komen. Vorige week zijn er ook twee nieuwe stagiaires gekomen, dit zijn twee hele leuke en gezellige meiden! Morgen gaan we ook samen een dagje weg dus dat zal wel heel gezellig worden!

Het weer is ondertussen ook (nog) beter geworden, want toen ik hier aankwam was het nog wel vaak bewolkt. Nu is dat niet meer het geval gelukkig en hebben we volop zon! Maar geen zorgen ik smeer me goed in en zorg dat ik niet verbrand ;-).

Dit was alweer het einde van dit blog en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Ik spreek jullie snel weer en ik stuur het zonnetje jullie kant op!

Liefs, Kimberley

  • 04 Juni 2019 - 16:29

    Rien Raddatz:

    Lieve Kimberley, je bent nu al op de helft van je stage en het fijn om te lezen dat het goed gaat en je allerlei leuke dingen meemaakt. Ook het eten is daar erg lekker maar dat vinden wij hier ook bij Sirtaki, dat is wel een beetje aangepast aan onze smaak. Het is hier al een paar dagen erg warm, 28 graden en we krijgen vanavond nog flink war onweer en regenbuien. Als het zo warm is ga ik lekker naar de ijssalon want daar hebben ze airco en lekker ijs .Vandaag is het opa en oma dag en daarom ben ik met Suzie naar het kinderdagverblijf van Lot op bezoek geweest. We wensen je nog een paar fijne weken en kijken uit naar jevolgende verslag. Heel veel groetjes en knuffels van ons uit Valkenswaard xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberley

Griekenland, Athene

Actief sinds 25 Maart 2019
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 885

Voorgaande reizen:

25 April 2019 - 08 Juli 2019

Athene, Griekenland

Landen bezocht: