De tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kimberley Hoof - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Kimberley Hoof - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij!

Door: Kimberley van Hoof

Blijf op de hoogte en volg Kimberley

21 Mei 2019 | Griekenland, Athene

Kalispera (goede avond) lieve allemaal,

Wat gaat de tijd hier toch snel in Athene! Er zijn alweer iets meer als drie weken voorbij sinds ik mijn vorige blog heb geschreven. Dus ik dacht het wordt weer eens tijd voor een nieuwe blog, dus veel lees- en kijkplezier!

En ondertussen zit mijn tijd in het hostel er al weer op, aan de ene kant heel jammer maar aan de andere kant toch ook wel fijn om je eigen plekje te hebben. In het Hostel heb ik hele leuke mensen ontmoet van over de hele wereld, Australia, Mexico, Chili en Noord-Amerika. Heel erg leuk om zoveel verschillende mensen met zoveel verschillende achtergronden en verhalen te ontmoeten!

Maar in ons nieuwe appartement bevalt het ook erg goed en is toch net wat luxer als het hostel wat stiekem toch wel heel fijn is. Het appartementje ligt in een hele fijne en wat rustigere buurt en ook lekker in de buurt van de stad en mijn stage.

En ondertussen voel ik me ook helemaal op mijn plek in dit mooie land. De Griekse cultuur is heel anders dan in Nederland maar ondanks dat voel ik me er helemaal thuis.

Ook op stage heb ik het helemaal naar m'n zin! Ik heb hele leuke, gezellige, behulpzame en lieve collega's waar ik het goed mee kan vinden. Het stage lopen voelt niet echt als werken maar meer ook als een soort vakantie. In de ochtend fiets ik mee met tours en in de middag werk ik op kantoor of bezoek ik leuke monumenten, musea's of plaatsen zodat ik het de klanten ook leuke dingen kan aanraden. Ik heb zelfs ook al onverwachts twee tours gegeven, in het Engels! Omdat deze boeking s'avonds laat waren binnen gekomen hadden we hier geen gids meer voor kunnen regelen. Toen werd er last minute aan mij gevraagd of ik dit wilde doen?, natuurlijk! Ik vond het wel een een beetje spannend, zo onvoorbereid voor het eerst een tour geven in het Engels. Maar na afloop kreeg ik veel complimenten en waren de klanten erg tevreden en van zulke situaties leer je ook het meeste! Verder werk ik op kantoor waar ik me bezig houd met bookingen, de agenda en de social media.

Mocht je het leuk vinden kan je ook een kijkje nemen op de social media van mijn stagebedrijf, Let's meet in Athens:
Instagram: https://www.instagram.com/meetinathens/
Facebook: https://www.facebook.com/MeetInAthens/

Kortom heb ik het dus heel erg naar mijn zin hier en geniet ik echt van deze tijd! Ik spreek jullie weer in mijn volgende blog!

Kimberley

  • 21 Mei 2019 - 17:15

    Kristel:

    Leuke blog weer kim! Have fun! Xxx

  • 21 Mei 2019 - 17:36

    Joke Van Den Dungen :

    Heel fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt, geniet er maar van groetjes xx

  • 21 Mei 2019 - 17:55

    Oma Rien Raddatz:

    lieve Kimberley, heel fijn om te lezen dat je het in Athene erg naar je zin hebt. Geweldig dat je ook in het engels met mensen een tour kunt maken, maar ik weet dat jij wel meer talenten hebt dus dat gaat allemaal wel lukken. Ik ben wel benieuwd of je ook de griekse taal al een beetje kunt verstaan of zelfs spreken, maar dat is best moeilijk. Geniet maar van alle leuke en fijne dingen en ik hoop weer vlug een leuk verhaal te lezen . Heel veel groetjes en kusjes van oma Rien en opa Horst xxx

  • 21 Mei 2019 - 17:58

    Ingrid:

    Hey lief vriendinnentje!
    Ik zie dat je een hele leuke stage plek
    hebt en dat je het erg naar je zin hebt.
    Ik ga je elke week filmpjes sturen van dansen,
    Ik mis je heel erg
    Liefs ingrid

  • 21 Mei 2019 - 19:04

    Hendrie:

    Wat ontzettend leuk om jouw avontuur mee te mogen lezen.
    Maak er nog een mooie tijd van en geniet vooral.

    Mvg Hendrie Mulleman

  • 21 Mei 2019 - 19:36

    Mama:

    Hallo lieve dochter ,, ik ben erg blij dat je een mooi en veilig appartementje hebt nu samen met Sanne. Erg leuk dat jullie ook samen leuke dingen ondernemen en lekker kunnen genieten van al het moois in Griekenland!! Ik heb zelf een paar dagen mogen beleven met je, en vindt het fijn dat alles nu lekker loopt. Geniet van je leuke stage, het lekkere eten en de plekjes die je allemaal ziet!! Tot je volgende reisblog!! Dikke knuffel voor jou!! Xxx mama

  • 21 Mei 2019 - 19:45

    Thea :

    Hey Kimberley,
    Leuk om je zo te kunnen volgen en Super Fijn
    Dat je het zo naar je zin hebt daar. Ik wens je
    Nog een fijne tijd daar en geniet er maar lekker van.
    Groetjes en Liefs uit Luyksgestel

  • 22 Mei 2019 - 05:11

    Helma Van Den Dungen:

    Geweldig Kimberley wat je daar allemaal doet, heel knap dat je dat allemaal zomaar durft.
    We wensen je nog heel veel plezier en nog heel veel van die leerzame momenten toe!
    Groetjes van Paul en Helma x

  • 22 Mei 2019 - 06:59

    Kimberley Van Hoof:

    Dankjewel allemaal voor de lieve reacties, ik ben blij dat jullie ervan genieten om hem te lezen! Liefs Kimberley x en groetjes uit Athene!

  • 22 Mei 2019 - 06:55

    Kimberley Van Hoof:

    Dankjewel allemaal voor de lieve reacties, ik ben blij dat jullie ervan genieten om hem te lezen! Liefs Kimberley x en groetjes uit Athene!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberley

Griekenland, Athene

Actief sinds 25 Maart 2019
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 884

Voorgaande reizen:

25 April 2019 - 08 Juli 2019

Athene, Griekenland

Landen bezocht: